Reklamacje

Reklamacje

Dbamy o najwyższą jakość dostarczanych usług i towarów ale nawet nam mogą zdarzyć się drobne potknięcia. Mamy nadzieję, że akurat w Twoim przypadku nie będzie zachodziła potrzeba składania reklamacji ale dobrze jednak abyś wiedział jakie prawa Ci przysługują. Zapoznaj się z regulaminem, gdzie poznasz najważniejsze uprawnienia reklamacyjne.

Poniżej podajemy kilka najważniejszych informacji dotyczących reklamacji:

  • Jeżeli masz poważne zastrzeżenia do jakości naszych usług lub też towaru, zawsze możesz złożyć reklamację.
  • Dokładamy wszelkich starań, aby poziom naszych usług był zgodny z Twoimi oczekiwaniami.
  • W razie reklamacji szukamy rozwiązania, które będzie jak najlepsze dla wszystkich stron z uwzględnieniem Twojej pozycji jako naszego Klienta.
  • Najszybciej reklamację złożysz drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@padelteam.pl
  • Pamiętaj o możliwości załączenia odpowiednich, jednoznacznych dowodów uzasadniających reklamację, co usprawni proces.
  • Rozpatrzymy ją niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych na towar a 30 dni roboczych na usługę.
  • W ramach reklamacji masz prawo między innymi do żądania obniżenia ceny towaru lub wymiany na inny.
  • Spory staramy się rozstrzygać pozasądowo, ale każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie.